regn

Regning fredag. nåja gör inte så mkt. Jag har varit tröttare än vanligt denna vecka. Vet inte varför men kan bero på att det är kyligt och regningt. Imorse var jag till Kemi och fick en kroppsbehandling med LPG som är en vaccumapparat som lyfter och masserar musklerna från topp till tå. Jag var till kropps och skönhetsskolan där elever gör behandlingar till bra pris. 25 euro för 1,5 timmar. Det var så skönt så jag nästan somnade.
Nyss hemkommen från dansträning, lite seg idag. Det kan vara att jag är xtra trött efter min behandling förståss.

Nu har jag hårinpackning och ansiktsmask på innan bastun om en stund. Janne jobbar kväll.
Kuvahaun tulos haulle retinol maskerdenna mask köpte jag idag från skolan. Senast när jag var på ansiktsbehandling använde de dessa produkter.
 
Nu ska jag basta och göra mig iordning. jag kanske åker in till ostari o kollar lite i affärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0