Pingsthelg

 
Vilken kanonfin vecka jag har haft när jag varit ledig. Börjar jobba ikväll och helgen. Det grönskar fint ute och även om det inte är supervarmt mer så skiner solen och det är behagligt när man ändå kan sitta ute och dricka kaffe på morgonen..sån lyx.

Igår hade vi 2 timmar Lavis med orkestern Ässät. det var helt fullt med folk, dvs från 3 olika grupper Hyvä Fiilis, Torsdagens och fredagens grupp + nya drop in. Tänkte först att detta kommer inte att gå för det var trångt och kvinnan brevid hade så lååånga armar så jag var säker på att hon skulle vifta till mig vid nåt moment. Efter en stund kunde jag flytta på mig och fick mer space. Sååå kul. Hux flux hade nästan 1 tim gått och vi tog liten paus. Sen fortsatte vi 1 timme till.

Nu är det sommarledigt förutom att man kan gå på vissa pass måndagar och den 11 juni kör Tuija (vår favvolärare) Lavis.
Vilken glädje dansen ger...när jag kom hem dansade jag 2 timmar till :)
 
(fonttext: I Found My Valentine)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0