Sportlov

 
Vecka 10 innebär sportlov här i norr. Vädret är strålande denna morgon.
Jag har fått bra valla på mina skidor så jag har faktiskt tyckt att det är kul att åka skidor. Vi har fått ett bra skidspår (at least) på isen. Lite träningsvärk har man allt men faktiskt blev det bättre när jag stretchade (viktigt)

Idag blir det prommis på isen med Mandy..sen när käre maken kommer från jobbet tar vi skidorna. Idag ska jag försöka äta lite mindre lite tidigare för igår höll jag på att spy när jag åkte skidor. Det är ändå ansträngande.
 
 
Gymmet är glömt, vem tusan vill gå in i en svettig loka och se solen skina in bland damm o svett, Känns som uteliv och dans är min grej. Jag saknar simningen förståss. Till hösten ska Tornio simhall vara färdigrenoverad så då tänkte jag köra igång ordentligt igen. Både sim och aquajogg.
Underbar vårvinter! Enjoy every moment!
                                             
                                       
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0