Windy Monday

Har haft en härlig helg med Alice hos oss både lördag och söndag. Det är fullt ös och den flickan är så duktig på allt. Hon pratar hur bra som helst och kan föra en helt vanlig diskussion tillsammans med vuxna. Hon kan förklara och berätta. Helt otrolig. Vi har varit i lekparken och åkt ruschkana och gungat. Vi har planterat blommor och Alice har fått vattna allt med vattensprutan. Alltså visa en gång och tvååringen KAN!!! det mesta.
 
I lördags åkte vi till stugan efter att Alicet åkte hem. Det var lite mygg nu och om det regnar så kommer det att explodera säger expertisen. Vi har en myggtunna i stugan som har funkat bra tidigare somrar.
 
Igår bjöd vi Alices mor o far på älgskav och mos när de kom o hämtade henne.
 
Idag hade jag bokat Lavis men avbokade då jag inte är helt nöjde med den ledaren. Så kom jag på att vår sommargympa börjar ikväll så jag går dit istället. De skulle köra vanlig basic ikväll och det ser inte ut som Tuija ska köra Lavis i sommar. Hon måste ju få semester. Så imorgon bokde jag Har hört att den ska vara kul på Body Center. Så ska testa och sen ev gå på Yoga nån dag när jag är ledig.
Ska ju jobba helgen och snart är det midsommar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0