Mars välkommen

Oj redan MARS, vår liär det lksom. Idag snöar det sådär små flingor som faller ner som regn. Men det är fint och vitt ute. Nästa vecka är det sportlov så då brukar det vara kalla nätter och soliga dagar. Vi håller tummarna.

Idag känner jag mig piggare. Igår var jag hängig och sur. Tog järn och B12 och lika nu idag så jag hoppas att det hjälper. Järn ska man inte ta varje dag MEN jag kör några dagar och endast en halv tablett. Sen får man väl ta en i veckan. Jag hade ju en intensiv jobbvecka bakom mig samt mycket motion under helgen. Både ute på isen och skidåkning. Sen simträning måndag och igår dans. Fast dansen ger energi...love it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0