sista sem veckan

på torsdag börjar jobbet igen. Har ju varit ledig 6,5 veckor. Vädret har varit som det varit men vi har faktiskt badat i stugan flera gånger. Idag är det sol men nordanvind. Vi tänkte åka till stugan o basta och bada när J är klar i garaget där han river bort gammal spånskiva och isolering som inte är så fräsch.
Själv har jag fryst ner blåbär idag..var och köpte en 5 kg låda för 35 euro. Klart värt eftersom vi är storkonsumenter av blåbär och gör smothies varje dag under vintern.
 
Mina luktärt är nog de enda blommor som blommar denna sommar. Favoriter och doftar underbart.
Vasen hittade jag på  JYSK, den fanns även i klarglas men jag gillar denna i en lite svag rosa ton. Man kan även ha den som ljuslykta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0