eftermiddag

Var o tränade och sen for jag till solariet..borde inte men vi har ju inte varit på någon solresa denna januari som vi brukar så jag kände att jag måste få lite färg och energi.

Gjorde glutenfria hamburgare med chilicremefraice...sååå gott.

Köpte en burk Efamol och nässelpulver. Brukar ju använda antingen clorella eller alger men smaken är ju rena akvariet och jag tror att nässla innehåller mkt näring det med och så är den ekologisk och närodlad vilket jag tror är bättre än en massa konstiga pulver från utlandet. Kan ju vara bra MEN jag känner att jag vill stoppa i mig närväxande bär, grönsaker och sånt så långt det går.

Nu kaffe och ut med Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0