Torsdag

Vi klev upp vid 9 tiden...kanonbra. Efter frukost for vi till Simhallen och Aquajoggade. Vilket kändes helt underbart skönt och dessutom hade jag köpt ny baddräkt eftersom min gamla var nött av klorvatten. Den nya är en tankini som jag köpte från Stadium Happis igår. Både snygg och skön.
Överdelen kan man ha på gymmet också, den har inbyggd BH
 349 kr väl värt.
AQUA JOGG
 
När vi kom hem blev det lax, kokt potatis, rivna morötter och grädfilssås till...
 
Sen tog vi med Mandy till en liten skogs/park där hon fick springa fritt ett tag. Vi gick sen vår vanliga runda på ca 4 km.
 
Märkte sen att jag glömt min nessecär i badhuset så vi åkte och hämtade den. Sen bibblan och ett museibesök.
Det börjar snöa lite och skönt att vara inne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0