kyla

Nu kör sportlovet igång i Luleå och v 10 är det Happis/Tornio tur. Jag älskar sportlov. Har alltid gjort det. Igår var det en sån solig snögnistrande dag Men jag var supertrött så även om vi var ute på isen var jag trött o sur så jag njöt väl inte direkt. Idag är det kyligt och lite vind Men är som tur inte alls trött då jag sovit supergott inatt.

Nu har vi ätit ungspankis till frukost och gjort smothie av mango, tomat, blåbär...helt ok kombo. Kör fortfarande med nässelpulver i och känner att jag mår bra av det.

På sätt o vis får jag i mig ännu mer frukt nu när jag gör smothie av dem. Bär har jag alltid ätit mkt av och i smothie blir det supermkt vitaminer om man kör bär, frukt och grönt.

Favoriter är Avokado, gurka, tomat, blåbär, hallon, jordgubbar.
 
Igår blev Lilla Alice 5 månader. Vad tiden går fort
 
Denna radio är jag sugen på till min nya stringhylla i köket. Har letat i affärer men fick tag på en annan som jag får ha tills jag snubblar över den rätta...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0