Lördag

♥Ååh så vackert väder. Sol och frost och några minus. Liite ledsen när jag åkte från Happis/Tornio till Luleå men nu går det bra.
Var ute på prommis med Saga innan jag åkte till jobbet, där jag nu tillbringar kvällen på ortopeden. Lugnt so far...
Inatt vrider vi tillbaka kl 1 timme och det innebär att jag gör det när jag kommer hem ikväll vid 22 och tjänar en timmes xtra sömn imorgonbitti.

Nästa helg är jag ledig och ska förhoppningsvis få njuta av stugan med bastu och god mat med kärleken.

Nu har jag börjat byta ut några mål mat mot risvälling som är glutenfritt. Känner att min mage gillar...får dessutom i mig alla vitaminer och mineraler.

Har dåligt samvete pga att jag knappast hinner träna alls. Men nu ska jag bara promma mellan jobbpassen och på fredag blir det simhallen med J. Det får räcka så fast jag känner att energin är på väg tillbaka med risvällingen, så när jag får tid ska jag träna igen♥

Tänkte köpa denna BB creme imorgon. Dessutom har min väldensbästa rengöring från Kerstin F tagit slut...correcting 3 in 1. Ska svänga förbi Salmi SPA i Gammelstad och kolla om de har den. Har fått dålig hy av en annan rengöring. KF är rätt dyr, drygt 500 men den har räckt fr februari till nu. Så det är  värt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0