Kyla

Jättekallt idag, men jättefint när solen skiner och dagarna blir ljusare och ljusare. Jobbar 2 nätter till och sen ledig vecka. Hoppas på mkt uteaktiviteter och fina dagar. Huden längtar efter sol och värme. Har alltid torrare hud på vintern men detta tar priset. Det svider och kliiar massor fast jag smörjer in mig med lotion och olja. Slurp så är jag torr igen efte nån timme.
Prommat några km på dagen när jag vaknade och fikade.Längtar efter att börja cykla till jobbet igen. Att åka buss går ju men man är så beroende av att passa exakta tider. 
 
 
Har nu bott i Gammelstad 6 mån och varit uten bil ungefär lika länge. Känner mig lite som en looser utan bil....Men tid kommer....bilarna blir snart billigare igen. Många har köpt bil för att slippa buss dessa tider. Det innebär att jag ofta är ensam eller att vi är 2-3 pers som åker till jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0