Sommar

Morsdagsrosor
 
 
fint det varit i helgen. Alice och Eddy har hållt oss upptagna hela lö o söndagen. Eddy är jättetrött och lugn nu när Alice åkte hem. Kan vara värmen också. Man tackar och tar emot. Imorgon börjar jobbet och jag ska kolla en lägenhet i Gammelstad. Jag är inte nr 1 men får ändå gå på visning. Jag har ett tag nu varit på väg från min gamla lägenhet. Sålt soffan och tagit fram kontrakten samt rensat. Men nu slog jag slag i saken och fick den uppsagd så fr sista Aug bor jag inte längre på Tuna. Jag önskar och hoppas att någon tar över omg.
 
OM jag får och den känns ok i Gammestad blir det fr Aug. Annars litar jag på ödet :)
Vattnet stiger i Torneälv
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0