ledig

Ledig vecka nu och jag kom hem från Luleå igår. Dagen har spenderats ute i solen på vår terass. Janne har jobbat hemma så jag var och cyklade på dagen och har varit mycket ute med Eddy. Sen var vi och cyklade en lång runda igen och jag badade bastu medans J handlade. Äntligen har vi köpt smothieblender efter att vår gamla pajjade för flera veckor sen. Nu blir det smothies igen varje dag eftersom vi sluar med godis. Godis har jag ätit varje dag ett tag nu. Troligen tröst för att livet är begränsat pga corona. Glad för varje dag man är frisk och här uppe i norr verkar coronan stagnerat. Hoppas hoppas att den går över snabbt.
 
Eddy är lättlärd men jkligt envis när det gäller koppel. Det går bra ett tag men sen börjar han slita o morra. Dessutom växer han så himla fort och är nu 5 mån och lika stor som Mandy var som vuxen.
Han gillar att chilla på terassen i solen och jag har klippt klorna och borstat pälsen. Det gillar han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0