Påskveckan

Solen skiner och jag ska strax ut på isen. Nätterna är kalla så det är perfekt väder för isprommis. Nu är ju folk ute mkt och man ser många familjer ute  och det känns som att det behövs en kris i landet för att folk ska uppskatta så enkla och bra saker som att vara ute i naturen med sina nära och kära.
 
Påskveckan är här och jag är ledig till torsdag då jag åker och jobbar hela påsken. Vill minnas att jag jobbade även förra påsken...vi har fast schema så det blir så. Gör inget iofs...bara man får vara frisk och kunna hjälpa andra..för många är sjuka nu. Man ska stanna hemma om man har minsta symtom så.
 
 
 Efter flera timmar ute igår var Eddy trött♥️🐣☀️🐶
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0