Ledig vecka

Min lediga vecka började i må då jag åkte fr Luleå och hämtade hundarna. Sen snabbt till gympan som jag märker blir bättre o bättre för min kropp. Tis började magdansen, så tufft för mage o rygg men även att lära sig styra kroppen genom att inte röra nedre delen samtidigt med överkroppen och tvärtom,
 
Det har varit kyliga nätter men dagarna fulla med sol o rätt varmt. Ja tunntäckis är ju på nu.
Igår var jag på fysio hos min massör. Hon har testat en apparat som låter som en slagborr. Denna kör hon före massagen. Min nacke o axlarna var ju så stela första g jag var där men redan då kände jag mig bättre.
 
Ikväll blir det Lavis och lika imorgon på dagen. Förra torsdagen körde jag det och samma på fredag och på det ännu en Live Lavis påköpcentret i Tornio. Så himla kul att dansgympa till riktig orkester dessutom.Sali täynnä ihania jumppaajia😍 Kuntojumppa maanantaisin putaan hallilla klo 18-19 !
Bilden lånad från föreningens insta. Detta är måndagsgympan och så roligt att så många är med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0