Barnbarn

Tre stjärnor har jag fått...3 barn och 3 barnbarnKuvahaun tulos haulle stjärnor
Idag har jag lite träningsvärk. söndag var ju zumba och efter det rumpa/mage pass. Igår var det basgympa med fokus på hela kroppen. Har spända nack muskler nu och vaknade med huvudvärk. Bokade in en massage imorgonkväll. Tänkte som så att jag går på massage och sen badar bastu hemma. J är ju på jobbresa nu under veckorna så jag är ensam med hundarna. Har försökt att ladda ner mitt CV för ett nytt jobb men jag får det ***inte att funka med denna dator. Får göra det på jobbet om det finns nåt tillfälle till det nästa gång jag jobbar. 
 
Jag ska inte byta mitt jobb utan jag ska jobba lite xtra med mitt företag och då är det SPA som gäller.
Ikväll ska jag vara barnvakt till Alice hemma hos dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0