vikten av att lyssna

Nu har jag varit och fixat brynen och jag är inte nöjd.Mina bryn var bättre innan. Hon som jag var hos var en riktig pladdermaja och lyssnade inte på vad jag sa. Jag ville ha laminering och inget annat. Hade velat färga själv då jag vet xakt vad jag vill ha för färgton. Jag sa att hon inte fick noppa brynen då jag hatar noppade bryn och aldrig behöver noppa. Har fått till en rakare form på brynen och hatar verklien måsvingar och sånt. Nej då sa hon jag tar bara lite småfjun. Helvete. Jag fick en chock och sa att jag inte tyckte det var bra. Ja sa hon sådär gör man och du kunde ha mörkare tillochmed.
 Väl hemma har jag förbannat henne då hon tunnat ut mina bryn alltför mkt. Nu är det brynserum som gäller. Jag vet att om jag fått som jag ville dvs bara laminering hade jag varit nöjd.
 Nästa gång gör jag det själv. 
Har lärt mig att även om man är övertydlig så blir det fel då mottagaren inte har förmågan att lyssna.
MIn stil är naturlig och klassisk. vet vad jag vill. Jag vill inte ha bryn som blir bra om 2 veckor. Jag ska vara nöjd direkt när jobbet är klart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0