Mörker

Hela min lediga vecka har varit mörker och regn och halka. Så tröttsamt. Har inte orkat gå på måndags gympa, inte tisdagens magdans och hoppade även över to o fre. Hoppas jag orkar gå imorgon. Fast å andra sidan har jag prioriterat utevistelse trots vädret. Prommat i dagsljus två gånger om dagen. Idag var vi på julmarknad utan julkänsla. Sen var vi o prommade fast det hann bli mörkt och bastu på det. Kl är 18 och det känns som man skulle behöva en bra film men svårt att hitta.
Sånthär väder får det vara när jag jobbar då jag kan sova mera på dagen men då brukar det vara sol och då måste jag ut.
Nu snöar det lite iallafall så att det ser lite ljusare ut...
Vi har gjort vår gympa några ggr i veckan iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0