Mars välkommen

Det är så ljust ute och dagarna och kvällarna blir bara längre o längre här uppe i norrland. Så härligt trots att vädret svänger. Igår var det så isande vind och halkan ska vi inte prata om. 
Jag är sjukskriven mina nattpass denna vecka för jag har ju opererat triggerfinger i tisdags. Har gått bra och det enda jag tagit är 1 ipren de första 2 nätterna för säkerhets skull. Har inte haft ont utan lite spännt i såret. Har förbandet och lindan kvar och stygnen ska tas om en vecka. Då är tanken att jag ska jobba igen men läkaren sj skrev mig 4v. Får se hur jag gör.
 
Iallafall är det skittrist att bara gå hemma. Jag har ändå kunnat städa lite fast allt tar ju mkt längre tid när jag måste göra det mesta med vänster hand, för att skydda bandaget i höger hand.
 
Jag har tagit magnesium, zink och c vitamin som kur efter operation för att effektivisera läkningen av såret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0