Semester

FREDAG 5 JULI 2019 Dagens namn: Laila, Ritva
 
Nu har jag varit ledig snart 2 veckor. Vädret har varit helt ok tills igår då det kändes som man ville ta fram mössan igen. Janne fick tom elda igårkväll i bakugnen för det var så rått inomhus.
Igår var en jobbig dag för Jo då hon hade värkar hela dagen och blev hemskickad från förlossningen för hon hade inte öppnat sig nästan alls.
Sen fick hon vara hemma några timmar för att åka tillbaka o bli igångsatt. Igår hade hon så ont så hon fick epidural och fick lindring mot smärtorna.
Igår var min mormors födelsedag 4 juli och idag är det mammas namnsdag så Jo fick ett gossebarn imorse 04.39. Jo fick feber direkt så hon fick varken äta eller dricka och hon var jättetörstig. Tror jag det då hon inte fick äta något igår. Får hoppas att allt blir bra.
 
Elias var första namnet som jag kom på men Jo tyckte Viktor för flera mån sen. Jag har kallat honom för Viktor så får se vad det blir. Nu sa Jo lilla Elias. Han var redan duktig på att dia. Han är ju stor så han behöver mycket mat❤❤❤
Välkommen till världen lilla pojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0