sista dagen 2019

Året 2019 sista dag. Idag är det ett par minus och klart väder. Har varit på ärenden och uträttat det jag skulle. Lämna papper till löne och köpt en ny telefon. Hoppas det är roligt att fota med den och att fotona blir bra. Min gamla samsung har blivit dålig i kamera. Annars är en telefon som en gammal kompis som man kan och känner utan o innan. 
 
Detta år har jag fått ett nytt barnbarn Elias som nu är 6 mån om nån dag. Mandy har lämnat oss, Vi har firat Jannes faster på 100 års dagen. Har dansat o gympat mycket och inför nästa år blir det att ta bort något som jag känner inte längre ger mig det jag behöver. Jag hittade Les Mills Bodybalance i Cypern under vår höstsemester vecka. Helt fantastiskt. Vi fortsatte hemma med youtube och jag gjorde lite för mkt så nu har jag belastat armen och har ont. Även jobbet med datajobb gör att jag får superont. Kanske boka tid till läkaren efter helgerna. Tänkte boka akupunktur men det är stängt idag.
 
Annars har året varit som vanligt och bra på alla sätt o vis. Har även i december börjat jobba på spa de dagar jag är ledig från mitt ord jobb. Kul och jag hoppas nästa år blir bra och jag kan trappa ner på resandet.
 
Happy New Year 2020

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0