grått

Grå väder men rätt skönt ute ändå när man klär sig.Har fått ut ljusslingan på framsidan som ska vara till julgranen så småningom.
Kuvahaun tulos haulle bon joviigårkväll började vi kolla vår resa till Tallinn. Det var problem med Ekerölines bokning av hotellpaket. Allt verkade vara slut.
Vi beställde färjeresan först  och sen bokade vi hotellet. Mycket var fullbokat redan till 2juni nästa sommar.
Till slut fick vi ett litet hotell i gamla stan i Tallinn. Rätt dyra priser den tiden men vad gör man inte för vi har ju fått biljetter till Bon Jovis konsert i Tallinn. Iof så hade vi ändå inte hunnit med något Spa för vi åker dit 2 och är framme ca 12. Insläpp 16. Sent till hotellet och utcheck på fm då vår färja går tbx till Helsingfors kl 12 3e juni.
 
Har haft benvärk i flera dagar och inatt sov jag dåligt pga att det var så varmt. Ikväll är det Magdans och imorgon missar jag förmodligen Latinska dansen för jag ska till Ortopeden med min tumme och hinner nog inte köra tillbaka från Luleå innan kursen börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0