SOL

När jag är ledig så vaknar jag alltid runt 8tiden. Helt för att jag har sovit klart. Nuförtiden går vi o lägger oss vid 23 tiden så det blir lagom sömn för mig. Förut var vi uppe till 02 på natten o sov till 11. Men eftersom jag sover rätt dåligt när jag jobbar natt så behöver jag återhämta mig.
Nu är jag ju ledig nästan 3 veckor när jag tog sem må--to denna vecka.
Sportlovet är härligt...igår åkte vi skidor och jag fick ont i tån som är brevid stortån. Misstänker att den slår mot bindningen i skidskon.
Denna morgon skiner solen så vackert. ca -20 grader och om jag nu väntar ett par timmar så blir det lagom för isprommis med Mandy.

Funderar på loppisbord, behöver bli av med massor som inte används samt kläder som blivit för små till Alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0