kyla

Kylan är tillbaka/fortsätter...helt otroligt vilken vinter. Jag känner mig pigg idag. Har varit halvseg med magont i en veckas tid. Sen känns det som jag haft nån vårtrötthet för trots sol o ledighet så har jag varit tröttare än vanligt. Jag brukar bli trött när solen kommer i mars. Man får väl acceptera att jag är sån.

Igår var jag till frissan och känner mig helnöjd med uppklippt i nacken och så gjorde hon en Nipoxinbehandling i hårbotten som ska vara bra. Har kvar längden i fram på luggen så det känns inte så kortklippt fast nacken är uppklippt. Hade ju lite ångest inför frissabesöket.
Igår var det lavis och likaså idag ifall jag hinner för Alice ska komma om en stund. Så får hon vara hos Mummi och jag får leka med världens roligaste och gulligaste 2åring. På måndag blir hon 2 o ett halvt år. Så förståndig och pratar hur bra som helst. Ska försöka göra en intervju med henne idag. Onsdagens Bailava var inställt så det blir ingen dans nästa vecka för jag jobbar och det är Påskvecka.

Detta med skidåkning har varit segt på sistone. Svårt att valla pga kyliga kvällar och varmare dagar. I måndags när jag ramlade så sa jag att nu slutar jag med detta. Men vem vet...
Jag hade iallfall ont i armen på den sida som jag ramlade fast jag landade mjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0