Danstränings skor

Nu har jag sökt efter danstränings skor i affärer men hittade inte så nu beställde jag från finland. Hoppas dessa är sköna. Behöver ju ha ordentliga tränings skor när jag kör 3 pass i veckan. Baila baila
crisscross_musta.jpgdansskorna är sk tvådelade och ej platta som vanliga träningsskor. Nu hoppas jag de kommer snart, men till im hinner de inte iallafall...vettigt pris var det med...55euro och 8 euro för frakt. Helt ok.
 
Idag är det kyla i hela landet. Här ca -20 imorse och nu på dagen -14. Har ätit spagetti och köttfärssås, bakat glutenfria havreflarn med lite mörkchoklad bitar i. Väntar på käre maken som varit på studiebesök på husfabrik idag.
Sen blir det långprommis med Mandy på isen. Har varit en kortare på fm...
Gillar ledighet :) börjar jobba först fredagkväll och har ledig vecka nästa v samt v 10 sportlov då jag tog 4 semesternätter. Love it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0