Måndag

Helgen har varit full av motion och sånt gillar vi. Iofs har hela min lediga vecka varit full av motion ute på isen med Mandy. Hon älskar verkligen att springa fritt. Om någon vecka får man ju inte ha hund lös så vi passar på nu. Man får hålla koll på att hinna koppla henne innan en skoter kör förbi...där vet jag inte hur hon skulle reagera. Hon gillar ju inte ljudet av en gasande skoter för nära inpå.

Nu börjar jag jobba inatt och 4 nätter förutom ifall jag får ledigt to natt för då jobbar jag bara 3 och sen kan jag gå på Lavis både to o fr.

Det snöar lite lite hela tiden och har gjort det hela helgen. Man får ploga o sopa så snart man går ut.
När jag kommer till Luleå idag önskar jag att min parkeringsplats är plogad nåtsånär. Det är ganska jobbigt när det kommer mkt snö att skotta en bilplats för hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0