torsdag

-14 ute och jätteklart och vitt. Det blir nog en prommis på isen när J kommer hem. Men först nu blir det AQUAJOGG i simhallen och bastu på det. Eftersom jag börjar jobba mina 4 nätter im så känns det bra att ha tränat mkt under ledighet. Annars blir det prommis varje dag när jag har sovit klart. Man är ju ändå lite tröttare och måste vara snäll mot kroppen.
 
Håller på att bleka mina nya Levis. Har bara såpa hemma men la jeansen i såpavatten och ska kolla om en halvtimme om vattnet har blivit blått. Tänkte köpa en rotborste och skrubba jeansen sen som man gjorde på 70-talet. Fast då skulle de vara så tajta så man kokade dem i kastrull också. O sen fick de torka i solen för den absolut snyggaste blekningen. Klorin ger inte samma snygga färg tycker jag. Jag vill inte ha en massa hål. Det gillar jag inte alls. Klart om det är NATURLIGA hål MEN inte klippta. Sen är mina jeans äkta och utan stretch.
 
Den billiga julblomman fr Ikea har inte gett upp utan glädjer oss med 2 nya vackra blommor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0