Trettondagsafton

Denna helg brukar inte vara så festlig...julen tar ju slut och man ska plocka bort allt som man tagit fram under december. Fast jag vill inte ta bort vackra stjärnor och ljusstakar ännu...tomtar brukar jag inte ha alls...jo en men han har flyttat in i skåpet redan i mellandagarna.

Vi har gjort islyktor nu när vi har fått kyligt väder ...-17 så det blir fina lyktor som vi ska tända i em när mörkret lägger sig.

Igår var vi...jag och käre maken o dottern på Actic i Happis och tränade...jag har ju kort sen länge men de andra fick gratis träning till o me söndag. Det var rätt trist att träna och sen var vi och promma i fräsch kyla...ser fram mot vårvinter då vi kan åka skidor, pulkabacke och så småningom börja jogga och cykla...idag blir det AQUAJOGG.
Började gymma 1996 när Jo var 4 år...och har tränat regelbundet förutom de 2 senaste åren....finns ju så mkt annat att hinna med.

Nu känner jag mig inte stressad som tidigare...har ju bytt jobb fast på samma arbplats...jobbar natt nu och är alltid ledig 1 v mellan så jag får vila och göra annat...förut var jag mest på E4 och åkte tor mellan hem o jobb...

Önskar alla nära o kära ett UNDERBART 2016...med hälsa, kärlek, framgång och lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0