regnar

Igår skjutsade vi Jo till Oulu och flyget till Helsinki.
Som tur fick vi några fina vinterdagar med krispiga vita dagar och kunde gå ut på prommisar och tillomed på isen. Onsdag hade vi lilla Alice här och hon sov över också. Så faster fick träffa och umgås lite xtra. Trista att hon åkte men så är det ju. Nu är hon närmare iallafall än då hon bodde i Paris. Bra att hon har jobb och bostad också.

Jahapp idag regnar det ju. Näst sista dagen på året 2016. Jobbar helgen och det kan vara trevligt. Har jobbat ganska många MEN sen är jag ledig och vi åker till solen.Jag behöver inte åka för att vila upp mig eftersom mitt jobb är så att jag har återhämtning varannan vecka ändå. Ska bli skönt med värme och nya influenser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0