Mån.. nej tisdag

Ja dessa helger ställer till det...men har haft en underbar påsk i stugan med käre J och vovvarna. Här i luleå är det kanonväder...satt ute en stund innan jobbet idag. Man känner värmen och man ser snön smälta...Jobbar kväll och imorgon ska jag vara i stan då jag har min utbildning på onsdagar..Handledare och Pedagog ska jag bli på jobbet.

Tog fina foton under Påsk men tyvärr kan jag inte ladda upp just nu..men senare i veckan eller nästa...
Beställt nya skor Glagla som jag fick sms om att de kommit till posten i happis idag...hämtas vid nästa gång då jag är hemma. Hoppas de passar och är sköna för jag är i stort behov av nya jobbskor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0