sammafredag

Somnade bums när jag la mig xakt kl 07.22 imorse. Vaknade lite väl tidigt..kl 11.15. Men jag kan aldrig tvinga mig att ligga kvar...för jag anser att om jag vaknar...då behöver jag inte sova. Vet ju att jag förmodligen sover senare på em kvällen innan 3e o sista nattpasset, för den här veckan.


Har varit ute med Saga runt udden i sol o lite isvindar. Idag hade jag med godis i form av morotsslantar som hon älskar, men hon var riktigt ovillig till att uppföra sig och träna. Mer intresserad av allt skit på marken, tuggummi mm.


Nu e hon trött och vilar och jag tänkte ta mig en långprommis runt stan och sen till affären och köpa lite gott samt kaffefilter...annars blir det kris om jag inte får kaffe imorgon.


Önskar en fin varm solig härlig underbar helg.


Jo kommer väl hemåt snart fr PARIS :) tur jag är ledig hela nästa vecka så vi kan umgås lite.
Altanbygge är planen för nästa vecka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0