Fredag

Gråmulet och lite äckligt råkallt i luften. Fortsätter med projektet och måste kapa brädorna fr 220 till 180 cm. Väntar på besked från en kompis som ev kan hjälpa mig med cirkelsåg och lite hjälp. Han jobbar ju själv hela dagen så vi får hålla tummarna.

Igår öste regnet ner men det gör inte så mkt för då tinar marken och gruset trycks ner...idag sand. Blir inget gym för mina träningsskor ser fördjävliga ut av lera och grus. Dum som jag var tog jag inte gummistövlarna. Så mkt lera det kommer in med hundens tassar också. Stressad för jag börjar jobba imorgon, men det har varit skönt med sovmorgon.

Igår släppte jag loss lite och åkte ca 6 mil för att träffa en gammal vän jag inte sett på flera år. Vi tajmade våra lediga dagar samtidigt för engåns skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0