ruggigt

Hu vad ruggigt det är ute...och jag kom inte in i garaget eftersom dörren har frysit fast i marken...fan fan...


Det var super skönt att simma längd efter längd i poolen...och så var jag och fikade ett par timmar med min bästa vän M...det är så kul att träffa henne. Vi jobbade tillsammans med våra företag i flera år och nu hinner vi inte ses så ofta men då det passar båda tar vi alltid lunch eller fika.

Nu tvättis litegrann och imorgon lovade jag jobba kväll på sjukhuset..har inte ännu fått magsjukan men jag är jättesvullen om magen.
Tagit probiotika och fänkålsfrön som är decifinerande invärtes...vad gör man inte för att stå pall...dessutom har jag en undersköterske elev som ska jobba helgen med mig.

JP från cape east har mejlat att de har biljetter till Luleå- Aik matchen på söndag och jag hoppas jag hinner få en innan jag åker imorgon.

Så spåna vi lite om en resa till Rhodos med M...:) jådå det skulle vara härligt

Längtar även till Italien i sommar på min semester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0