Måndag

Har haft en helg med jobb på Spa och sen har jag friskvårdat mig själv efter jobbet med floating och Infra


Det har verkligen varit exotiskt vackert vårvinterväder här i helgen...har inte hunnit njuta så mkt då jag varit innomhus och masserat. Vi har nog aldrig haft såhär mycket snö som det är nu...känsla av att befinna sig i typ Alaska.
Ledig idag annars och efter yoga blir det att vara utomhus...

Later...
Maria ledde yogan och det kändes mkt bra efteråt...skönt skönt....sen gick de andra och jobbader och då jag har en ledig dag...gick jag in på SPA...satt uppe på taket där i varmpoolen och njöt av solsken..tror nog jag blev brun idag...Det är så fint ute och -7 men solen värmer...

Såna gånger glömmer man kameran...typiskt...


Var in till Pia på hälsokost och köpte nyponpulver/nyponskalspulver samt en burk nässelpulver...tog en tsk av vardera och blandade i smothie...igår köpte jag blåbärs samt tranbärspulver samt fänkålsfrön.....mkt järn och c vitamin och antioxidanter. Jag känner mig rätt pigg men det behövs då jag jobbar så mkt och behöver vara aktiv då jag e ledig...


Tänkte tvätta bilen idag samt ta ut Saga i skogen...spar bilen till senare isåfall...nu kaffe och sen ut...


Dessutom ser min vecka ut att bli lugnare än på länge...har utb imorgon halva dagen och sen ska jag shoppa. Onsdag jobbar jag kväll och tor med...sen fre o lö ska jag jobba som spavärd istället för terapeut så det blir att börja först kl 15...lyx lyx :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0