lördagkväll

Efter jobbet låg jag i infra 90 grader ca 35 min..känns så skönt efteråt. Väl hemma var jag till tvättis med ett lass vårjackor fast ännu behövs tjockjackan på för det är minusgrader. Bakar Gi bröd och de ser jättegoda ut.

Tar mig en drink efter tvättis och lättare kvällsmat...

Min plan var att deklarera klart ikväll men nej jag hinner nog en annan dag. Men sånt är viktigt och jag vill ha koll på läget...spara aldrig sånt till sista minuten.

Jag köpte en TRISSLOTT och det ska bli spännande att skrapa..fattar inte varför kassörskan alltid tar den första i bunten...jag vill ju FAN välja själv...

Det är denna lott som ska göra mig Rik och Berömd :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0