lördag kväll

Kom från spa vid 19 tiden...har varit rätt mkt jobb idag. När jag kom hem bakade jag Gi bröd med lax och till det blir det en klick matlagnings youghurt och svart kaviar. Föresten fanns det ingen kvarg på affären så jag köpte matlagningsyoughurt till bröden och det ser bra ut. 

Blev mkt besviken på en vän som ljuger för mig...det svider men sånt ger kraft och har man finsk sisu så går man vidare. Hade ändå tänkt att bara vara hemma ikväll för jag är trött och behöver all vila jag kan få. Inatt ställer vi klockan eller som i mitt fall redan snart innan jag går o sover. Ny dag imorgon och ny vecka snart...livet är toppar och dalar...imogon ska jag iallafall stanna och floata och infra innan jag åker till Luleå...IM worth IT...jag är värd allt fint och bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0