Regn när jag e ledig

Glöm beachen idag Helena...regnat som attan. Fick mina naglar done av Aigul och sen var jag till gymmet. Nån har varit och rotat i min postlåda och snott post Grr sånt gör mig *skitjävlaarg* Må den som förstör för andra *burninhell*
Saga har varit lugn o snäll i flera dagar...för hon har varit på vift med mig lite här o där. Idag när vi var vid postlådan så frågade jag Saga vem som varit dum med vår låda och då vrålskällde hon mot granntanten...som brukar ta andras post...jag vill inte ha nåt att göra med henne men det kan vara hon. Och Saga är ju klok hon.

Idag har Jeppe åkt till sin brother i uppsala och imorgon åker de till Rom. Johanna åker till Israel från Paris via Prag. Jag vill vara hemma fast en tur till Riga eller Ungern hägrar...SPA mest troligt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0