Fredag

Ledig dag och har köpt en jättedyr skinka samt stekt den i ugnen och griljerat. Nu står den ute på balkongen invirad i folie i -20 grader för att svalna.

Som mitt år varit av dörrar som stängts och nya öppnats.
Nästa vecka efter 10 år stänger jag dörren till myslyan på Bergströmska Gården.. och det är nog daxs för nya vindar igen..

Hittade denna glöggflaska från 2006 som jag fick av min dåvarande nya hyresvärd Wiveka. Har inte haft tid att dricka den ha ha...06 var året då jag körde igång firman.
Att jag nu hittade flaskan var nog menat för en tillbakablick och senare fick jag veta att vi som hyr Bergströmska gården måste flytta till våren då Galären startar upprustningen av husen...Jag bestämde mig igår att jag vill flytta vid årsskiftet...Dels känns det meningslöst att bo kvar när vi ändå måste flytta och dels för att jag vill börja nya året nytt....
.

Champagne från Portugal som öppnas till det nya året och nya utmaningar....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0