Lördag

Vaknade för tidigt. Men var ju pigg som attan så det blev en halva havregröt och en mugg kaffe. Sen PW med Saga runt Mjölkudden och sen hem med henne och i väg på egen PW jogg. sen var jag o handlade en massa mat och gott. Åt en smothie av hälsofil vanilj/passion med en halv mosad avokado samt en halv pressad citron i ett stort glas vatten. Så hälsosam va :)
Nu har jag gjort lite fakturor och betalat J elräkning som jag bjussar på. Nu blir det ett härligt bad...middag och sen sova ett par timmar innan jobbet. Fast det blir en PW till med Saga innan jobbet..vid 19.37 :)

Sa jag att det inte var sol idag..men varmt fast blåser lite mer...perfekt för mig alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0