Efter Thaimassagen

Var hos en jätterar Thai massör. Men f*n va ont det gjorde...hon gick igenom mina fötter med hårda nypor minsann...men jag blev bra i nacken och skuldran...sen fick jag tryckbehandlad rygg och ben...Nästa gång ska jag boka 2 timmar.

Var förbi Intersport storheden och hittade ett par toningskor av PUMA...svarta och lite turkost...satt som perfekt skönt. Men priset gjorde mig ännu gladare :) Tidigare pris 1100...nu 335...man har ju tur. Har sett Dallas och tror inte att jag kommer att följa den mera...Så trist med alla intriger hit o dit...Av alla gamla serier är det bara Melrose Place som jag gillar.

Utb dag imorgon på sunderby folkhögskola...borde sova men inge trött...ska bläddra lite i Sofis mode som jag köpte idag.

Så har det regnat massor på em.
Im får jag BLÅBÄR när jag åker hem till Happis...Fredag till M stuga och basta o grilla...Lö date ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0