Afternoon

Min lediga måndag blev såhär...cyklade i motvind till tornio. Fick bilen servad av grannen och blev sisådär 1500kr fattigare. Hoppas han hittar hjortron för han skulle iväg till skogen o kolla.

Var på capen och passade på att Infra nu innan allt stängs. Jag har ju skrivit mycket på min blogg om Cape East under hösten och vintern...det har varit en mycket stor del av mitt liv och jag har varit tacksam över att få jobba på världens finaste spa samt att vi i personalen har fått förmånen att använda spa, gym mm och att vi fått äta världens godaste mat istället för att ha med matlåda som på andra jobb.

Jag är otroligt tacksam för att ha fått uppleva och jobba på Capen...det känns helt konstigt att det ska stängas helt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0