söndag

Sovit som en stock inatt...gick o la mig 22 och vaknade av klockan som pep vid 7. Skön dusch o kaffe. Sen ut med vovven och iväg o skrapa bilrutorna...det har varit -11 grader och kanske ännu kallare under natten :D ja ja sånt får man ta och min väderstation visar snöflingor...det gillar jag inte men vad gör man.

Kl 9 har vi frukostdate med några SPA kollegor på Cape East innan vi börjar jobba...Det är verkligen fantastikt god mat på cape east

Det blir en ganska kort dag eftersom vi har personalmöte på em.

Tar med mig träningskläder ifall man skulle hinna träna något.

På kvällen blir det E4 söderut mot Luleå och jobb på sunderbysjukhus må och tis...innan jag har 2 dagars påsklov :D Hoppas Johanna kan komma upp från Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0