Söndag

Igår var jag på cape och jobbade. Efter jobbet stannade vi kvar och Åsa som är hudterapeut gjorde mina fransar och bryn och gav mig en fantastisk ansiktskur med maskin och produkter. Jag fick verkligen ett LYFT och känner mig jättefräch och fin.
Sov till 8 imorse och sen var jag så full av energi så jag gav järnet. Prommis med en pälsfällande hund i lera och slask o grus. Tvättis, putsade fönster i vardagsrum och köket...både emellan och ut o insidan. Tvättade gardinerna och hängde upp dem också.
Såg fram mot att bli klar och planen var att promma till gymmet och sen baka nåt gott och bara softa resten av söndagen.

Men det blev som så att jag fick främmande som ska låna min lägenhet i 2 dagar och själv tog jag jycken och åkte till Luleå. Här e jag nu...

Plan till veckan är ju att gå på manikyr på tisdag...och boka in skiftning av sommardäck onsdag.

Johanna har landat i P A R I S hoppas och önskar henne en fin vecka där...må solen skina och att det är varmt och fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0