kylig söndag

Sol men kallt...-14 utanför sjukhuset imorse när jag var på väg till jobbet vid 6.30. 
Dagen gick fort för vi hade så mkt att göra. Sen när jag kom hem tänkte jag gå ut med saga men jag var så svettig att jag först ville duscha. Sen var vi på udden och gick både på skare och i skogen där det redan hade smält mkt.

Nyss kom jag från Kvantum där jag var o köpte en stek med sonen och sen skjutsa jag honom på fest hos en kompis. Nu tar jag mig en öl och har faktiskt...gjort deklarationen och sänt den också...det är lugnt på stan...så skönt att slappa kvällen utan måsten. Saga är nöjd över sin skål med hundfoder och jag med lugnet.

Istapparna glänste så vackert i solen men mina foton blev inte bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0