Ljusnar

Man ser verkligen att dagar blir längre och ljusare. Vi har fått så mkt snö och snart är det dax för solglasögon.
Idag 27 januari blir det 20 år sen jag slutade röka. Jag trodde inte att jag skulle klara det, då i början när det var jobbigt. Men jag räknade dagar, veckor, månader, år och nu har det gått 20 år och jag känner mig stolt. Man klarar av det man vill. Dessa 20 år som rökfri är ett helt annat kapitel än det som var innan. Kan säga att jag i den vevan var mitt i en jobbig separation med mycket tjafs. Men jag ville se vad jag klarade av- Blev starkare för varje dag.
 
Ingen kan säga till någon att du borde sluta röka. DET kommer från en själv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0