sol

Idag är det helt underbart med sol och några plusgrader. Vi har gigantiskt med snö.
Idag vaknade jag supertidig och gjorde boxpass och har städat. Känner mig trött och seg trots vitaminer i massor. Brukar bli lite trött när solen kommer varje vår. När vi ätit middag tänkte jag att vi tar en tur med Dragsele på Eddy med sparken.
 
Imorgon frissan. Jag är skitful i håret. Färgen är ful och håret bara hänger i tunna stripor. Hoppas jag blir nöjd. Vet inte hur jag vill ha det. Inte som sist iallafall med nacken snaggad- Jag äter vitaminer för håret men känner ingen skillnad. Mössa på ute gör ju sitt.
 
Kom sommar kom värem kom sol och semester. Käjnner mig rätt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0