kylan här

Har varit ett par minusgrader inatt. Ser ut att bli en superfin dag. Klart och solen håller på att gå upp.
 Jag har vaknat så himla ovanligt tidigt som 5. Varit ute med hundarna i mörker redan. Skönt när man är rätt klädd. Satte i motorvärmaren för ifall jag åker till Kemi o fixar tårtorna. Annars har jag fotvård kl 13.30. Varit ledig hela veckan och åker o jobbar im. Igår var jag ledig fr jympor/danser så jag gick faktiskt till simhallen och aquajoggade. Blir rätt intensivt med 2 tim sö, 1 tim må o 1 tim tis ledig ons då jag inte går på latin. to o fre 1 timme dans. De veckor jag kan vill säga. Nästa vecka blir det ev 2 ggr eftersom jag jobbar och har utb.
Sista v J är i Tammerfors på jobb. Så nu kan vi börja planera resa. Nästa lö är det dop för lilla Elias och det är det vi planerar dvs bakar, plnerat dukning mm i ljusblå stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0