ännu mer

Snön vräker ner och har gjort det hela fredag em, hela lördagen och hela natten och hela söndagen till nu. Ska se om klart har rätt att det slutar kl 14. Man är så less. det är supertungt att promma, man kan inte åka skidor för spåren har snöat igen. Janne håller på att skotta taket för 2a gången denna vinter. Det har aldrig varit såhär mycket snö som denna vinter. Men jag tror att värstingkylan är över iallafall.

Igår var vi i Kemi och spana lite i affärer och sen var vi och åt på Ankkuri. Supergoda hamburgare. Kvällen var bastu och Mello. Många bra låtar men alla var ju överens om att Ingrosso var bäst.
Det går bra för den familjen nu!
 
Plan för imorgon måndag är att åka med Janne till Oulu dit han ska på arb intervju. Jag ska ta med Alice och spa på Eden under tiden han är på intervju. Sen vill jag shoppa lite på Kärkkäinen på hemvägen. Jag hoppas hoppas att vädret är såpass ok så att vi kan åka. Det har lovats regn och halka men först till sen em. Men man vet ju inte hur det svänger i vädret...
Kuvahaun tulos haulle oulun edenKuvahaun tulos haulle oulun edenKuvahaun tulos haulle oulun edenimogon är det nog lugnt för sportloven är över och det är en vanlig måndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0