Tandis

Fick en tid till tandis i em. Har ilningar i en tand och tror att det är en spricka. Hoppas att det går lätt att laga. Jag har ju abonnemang så det känns skönt att slippa betala en massa för besöket :)

I kväll åker jag till Luleå eftersom vi har utb im. Sen jobbar jag hela helgen. Det är fint väder idag och vi kom fr stugan på fm.

Igår var vi i simhallen med Alice för första gången. Hon var lite osäker och gillade inte barnpoolen. och inte den lite större heller MEN bubbelpoolen var kul. Klart det är ju så varmt vatten där. Bastun var poppis med.
På kvällen var jag på LAVIS dansbane gympa..rätt kul men man måste kunna stegen till olika danser för att häga med. Det var sådär...Men ska nog fortsätta gå ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0