lite snö

Har varit ledig läänge känns det som. Det har varit snö, snöbusväder, snögubbsväder och när vi hade gjort fina skapelser ute så regnade och smälte allt bort.

Igår var jag ute med lilla Alice i 2 timmar. Hon sov bara lite drygt en halvtimme men det var en belåten och nöjd fröken som satt i vagnen. Hon förstår så mycket fast hon ännu inte kan prata så mkt. Men peka och visa med ansiktuttryck det kan hon och det är kul när man kan tolka det hon vill säga.
 

Sugen på att göra nåt åt håret...Senast när jag gjorde permanent lovade jag att ALDRIG mer gå på det. Håret var så torrt och skört tills permanenten växte ur. och då är det ju ingen vits med det.
Nu mår mitt hår bra när jag köpte shampoo fr apotek hjärtat som är för känslig hårbotten. Skönt att slippa klådan i hårbotten.
Har klippt håret själv och slingat. Nu ska jag till frissan för vårdande behandling och klipp 7 december.

Förra veckan blev det ingen träning förutom prommisar när jag var i Luleå och jobbade
Denna vecka aquajogg måndag, dans tisdag, prom 2 tim med vagan i snö onsdag och idag blir det aquajogg strax. Har inte simtränat på länge för min ROCACEA förvärras av klorvattnet när jag simmar under vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0